Seneste nyheder fra Værløse Golfklub

Tilmeld dig klubbens nyhedsbrev

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Fantastisk weekend med vores skønne juniorer.

Søndagens "Thorbjørn Olesens Ryder Cup" hvor juniorerne spiller mod voksne, blev igen en meget spændende afslutning på campen. 12 matcher blev der spillet og ungerne vandt 7 macher mod de voksnes 5 sejre. Pokalen er sikret til ungerne endnu et år.

Tak til alle forældre som bidrog til at få campen afviklet enten med kage, overnatning eller spil. Men en helt særlig tak til Claus Hansen som har været i klubben under hele campen og fået tingene til at glide. Tak til Kasper Rahbek Hansen for at være holdkaptajn og styre dagens Ryder Cup.

Sidste lille hjertesuk fra X-juniorformanden 1000 1000 tak til jer "ældre" juniorer som hygger, griner og bidrager til god stemning. Viktor Fræhr Mikkelsen, Martin Godske Nikolaj Olsen, Noah Larsen, Amalie Tarp, Kasper Rahbek, Joachim Nordli . God stil 👍

Tak til Thomas Lindhardt Hansen for at afvikle campen, hygge med ungerne, opdrage på dem og skabe et godt miljø med plads til alle og deres forskelligheder.

Lene sommer
... See MoreSee Less

Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment

Kom og byd Luke velkommen

Vi har helt specielt et tilbud på 5 lektion til en pris af kun 750kr (normalt pris 1250kr). Der er kun 20 kort i salg så først til mølle.
Værdikort kan købes i golfbox eller I shoppen. Navn Luke sommer tilbud

Lektioner skal bruges I 2026 og kan kun bookes i Lukes kalender.

Vh Lindhardt Golf
... See MoreSee Less

🏌️ Hole-in-one på hul 12! ⛳🥳
Mandag den 8. juni lavede Ole Rasmussen fra Hjortespring en fantastisk hole-in-one på hul 12! 👏
Ole og hans spillemakker var enige om, at slaget så lovende ud, men da de ikke kunne finde bolden, brugte de lidt tid på at lede bag green. Først da makkeren spurgte: “Har du kigget i hullet?” blev mysteriet løst — og der lå bolden! 🎯
Stort tillykke til Ole med det imponerende slag 🏆
Ole har modtaget en flaske bobler fra vores hole-in-one sponsor, Johnsen Wine v/Carsten Johnsen 🍾
... See MoreSee Less

🏌️ Hole-in-one

Så er vi igang med at høste rough ... See MoreSee Less

Vi glæder os til at byde medlemmer og gæster velkommen i hele juli 2026 med ekstra tilbud og forkælelse i Spisehuset i Værløse golfklub ... See MoreSee Less

Danmarksturnering 1. weekend.

Vi har netop afviklet de første 2 spillerunder af danmarksturnering og her er en kort opsummering af holdenes præstationer.

Dameholdet ligger i 1. division og er hårdt matchet, hvor de møder både DM vindere og playing proer. Damerne har gjort det godt og er kommet langt i deres matcher selvom de overordnet har tabt deres to kampe. Særligt lørdag vandt den ene foursome og fik 2 point hjem. Generelt præstationer over forventning af alle fem spillere.

Herre1 ligger i 3. division og har målsætning om at rykke op. De startede stensikkert med 2 hjemmebanesejre som giver et godt udgangspunkt for de næste spillerunder. Der er et generationsskifte i gang, hvor flere nye unge talenter får chancen på vores herreelitehold og alle har budt ind og lavet point i weekenden. Vi fortsætter det store talentarbejde.

Herre2 ligger i 4. division og har også målsætning om oprykning. Holdet vinder begge dage både på udebane mod Ishøj og hjemme mod Brøndby. Fundamentet for oprykning er dermed på plads.

Junior1 er rykket op i 2.division og målsætning var at etablere holdet i divisionen. Nu ligner det efter 2 sikre sejre at målsætning bliver at forsøge at vinde puljen. Holdet vandt lørdag hjemme mod Roskilde 5-2 og søndag hjemme mod Korsør 7-0.

Junior2 er et nyt hold fordi vi har stor vækst i juniorafdelingen og talentmassen er stor. De startede ude mod Furesø, hvor det blev til et nederlag, men de tog revanche mod et meget stærkt Kokkedal hold søndag, hvor de hev en god sejr hjem. Godt kæmpet alle mand.

Seniorholdet startede med to svære udekampe og det blev desværre til to nederlag mod Rungsted og Gilleleje. Næste weekend håber vi på point til seniorholdet som har to hjemmekampe.

Veteranholdet ligger igen i år i landets bedste række. Lørdag på hjemmebane får veteranerne en god sejr mod Furesø, men må desværre se sig slået i Ledreborg om søndagen.

Weekenden har været en festlig med masser af hjemmekampe og mange dukkede op og heppede på holdene. TAK til alle som slog vejen forbi og kiggede på golf på højt niveau. En særlig tak til vores kompetente starterteam, som altid sikrer alt går efter planen. TAK til Jorg, Henrik og Steffen.
... See MoreSee Less

Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Image attachment
Load more